Тасөткел негізгі мектебінің 2023 - 2024 оқу жылы бойынша жаратылыстану – математикалық бірлестігінің оқу жұмысының есебі
Тасөткел негізгі мектебі жаратылыстану – математикалық бірлестігінің 2023 - 2024 оқу жылы бойынша «Инновациялық әдістерді қолдана отырып оқушылардың білім деңгейін көтеру» тақырыбында әдістемелік өзекті мәселе бойынша жұмыс істеді.
ӘБ мақсаты: Озат тәжірибені зерттеу – жинақтау, мектеп әкімшілігі мен ұстаздардың кәсіби біліктілігі мен педагогикалық шеберлігін арттыру, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудегі пән мұғалімдері мен тәрбиешілерге нақты көмек беру және әдістемелік бірлестіктің пәндері бойынша оқу-тәрбие жұмысын қазіргі заман талабына және мемлекеттік білім беру стандартына сай жүргізу
ӘБ міндеттері:
Мектептің 2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс оқу жоспары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 30 қыркүйектегі № 412 бұйрығымен бекітілген төмендетілген оқу жүктемесімен (16 – қосымшасы бойынша) үлгілік оқу жоспары негізінде құрастырылған және қажетті талаптар сақталған. білім берудің әрбір деңгейінде міндетті болып табылатын білім мазмұны. Жұмыс оқу жоспарын құрастыру кезінде білім деңгейлері мен сыныптар арасындағы сабақтастық, пәндік циклдар, жеке пәндер арасындағы тепе-теңдік байқалды. Бір оқушыға апталық оқу жүктемесінің деңгейі рұқсат етілген шекті деңгейден аспады. Мектептің құрамдас бөлігі негізгі оқу жоспары бойынша пәндерді оқуға бөлінді. Оқушылардың вариативтік компонентте ерте кәсіби бейімделуін қамтамасыз ету үшін инвариантты компоненттен таңдалған пәндердің келесі комбинациясы қарастырылған:
Мектептің білім беру бағдарламасы мен мектептің оқу жоспары мектептің мемлекеттік функциясын – негізгі жалпы орта білім беруді қамтамасыз етуді, оқушыны оқу процесінде дамытуды көздейді. Бұл мақсаттарға жетудің негізгі шарты – әрбір оқу сабағында әр баланы оның мүмкіндіктері мен қабілетін ескере отырып іс-әрекетке қосу. Бұл мақсаттарға жету білім берудің әрбір деңгейінде мектептің міндеттерін кезең-кезеңімен шешумен қамтамасыз етіледі
Жаратылыстану – математикалық бірлестік құрамында 4 мұғалім – математика және физика пән мұғалімі Жунусова К К, география пән мұғалімі - Сапабеков А Е және дене тәрбие пәнінін мұғалімдері Нигметов А Ж пен Башмаков Ф Г
Оқу процесін кадрлармен қамтамасыз етудің негізгі көрсеткіштері:
2023 - 2024 оқу жылының ӘБ педагогикалық сапалық құрамы
№ |
А. Т. Ә. |
Түған күні |
Білімі, жоғары оқу орны, аяқтаған жылы |
лауазымы |
жүктемесі |
еңбек өтілі |
санаты |
диплом бойынша маманы |
|||||||
1 |
Жунусова Куляш Капановна |
31.08.1968 |
АрГПИ,2002 г, математика және физика пән мұғалімі, №0265042 |
математика және физика пән мұғалімі , оқу ісінің меңгерушісі |
математика - 22 сағ, физика 6 сағ |
27 ж 8 ай 16 к |
модератор, 30.12.2020 |
2 |
Башмаков Фарит Гаянович |
02.10.1952 |
КарПИ,1982, дене тәрбие пән мұғалімі, №141104 |
дене тәрбие пән мұғалімі |
дене тәрбие - 6 сағ |
48 ж 8 ай |
санаты жоқ, зейнеткер |
3 |
Нигметов Алибек Жанайдарович |
28.12.1989 |
СТУ, Қостанай қ, №0838423, 2014 |
дене тәрбие пән мұғалімі |
дене тәрбие - 18 сағ |
11 ж 10 ай |
модератор, 01.09.2021 |
4 |
Сапабеков Азамат Ержанович |
07.07.1997 |
АрГПИ, тарих және құқық пән мұғалімі, 2021,№0001774266 |
тарих пәні мұғалімі |
тарих - 21 сағ, география -9 сағ |
3 ж 5 ай |
санаты жоқ |
№ |
Аты- жөні |
Сертификат №, мерзімі, орны |
Пәні (бағыты) |
Тақырыбы |
1 |
Жунусва К К |
«NIS», ДББҮ Көкшетау қ, ПШО филиалы, шілде 2021 ж
|
Математика |
Разработка и экспертиза заданий для оценивания по предмету Математика |
2 |
Нигметов А Ж |
ҚР Оқу ағарту министлігі Ұлттық ғылыми практикалық дене тәрбиесі орталығы РМҚК Көкшетау қ, 2023 |
Дене тәрбие |
“Дене шынықтыру педагогтарының кәсіби құзыреттілігі мен тәжірибесін жетілдіру” |
Сондай-ақ, әрбір мұғалім әдістемелік жоспарлары бойынша міндеттемелері іске асыруда.
2023-2024 оқу жылың 5 – 9 сынып аралығында 21 білім алушы аяқтады.
Ең мыңызды мәселе оқу үрдісінің жұмысында – оқушылардың білім сапасын көтеру. Сапалы білім сұрағы қазіргі таңда ең басты сұрақ
Озат оқушылардың саны – 2 оқушы, Сқақова Ақмаржан – 6 сынып оқушысы мен Кукотенко Алина – 9 сынып оқушысы, ал екпінді оқушылардың саны – 14. 5 – 9 сынып аралығында білім сапасы орташа көрсеткіші – 83% болды. Былтырғымен салыстырғанда білім сапасы 15 % өспелі болды.
Білім сапасын арттыруға оқу үдерісінің барлық субъектілері мүдделі, яғни ОҚУШЫ, МҰҒАЛІМ, АТА-АНА. Жыл бойы оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша келесі іс-шаралардың жоспарын құрдық.
Біз бұл жұмысты мұғалімдерінен бастадық:
МІБ жоспарына сүйене отырып, біз мектеп әкімшілігінің әр аптаға – директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарына айына кемінде 8 сабақ немесе аптасына кемінде 2 сабақ, директор үшін айына кемінде 4 сабаққа немесе аптасына кемінде 1 сабақ келесі мақсаттарымен сабаққа қатысу жоспарын жасадық:
оқытуда көп деңгейлі және сараланған тәсілдерді қолдану бойынша мұғалімнің оқыту әдістерінің тиімділігін талдау;
бағалау жүйесін талдау, білім сапасын, білім алушылардың білімі мен дағдысын, қабілеттерін бақылау;
оқушылардың дербестік дәрежесін және үй тапсырмасын тексеру жүйесін талдау.
МІБ ұсынған сабаққа қатысуды талдау негізінде біз сабақтың өзіндік талдауын жасадық, онда сабақтың әр кезеңі ұпаймен бағаланады және қатысқан сабақтың төменгі, орташа, жоғары деңгейінің шкаласы көрсетіледі. МІБ жоспары бойынша мұғалімдердің сабақ жоспарлары жүйелі түрде тексеріледі. Жоспарлары сабақ құрылымына сәйкес келмейтін немесе жоспарлауда кемшіліктері бар мұғалімдерге оларды жою бойынша ұсыныстар беріледі.
2-тоқсанда ЖМБ бойынша пән апталығы өтті. Барлық мұғалімдер ашық сабақтар мен сыныптан тыс іс-шаралар өткізді. Әр сабаққа, сыныптан тыс іс-шараға ұсыныстар мен әдістемелік ұсыныстар берілді. Мұғалімдер сабақта оқытудың интерактивті әдістері мен платформаларын Canva, Kahoot, нейрожаттығулар, «Дөңгелегі», «Із бойынша жүру» және т б әдістермен пайдалана бастады.
Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды толтыру жұмыстары жалғасуда. Сонымен қатар үлгерімі төмен білім алушылармен қосымша сабақтарды жүргізді. Әрбір мұғалім кіріс, аралық және қорытынды бақылауларың жүргізді. Бақылау бойынша мониторингтер жүргізіліп тұрды.
Оқушылармен жұмыс
Оқушылардың сабаққа қатысу – 100% құрайды. 5-8 сынып оқушылары үшін ұзартылған күн топтары құрылды. Олардың қатысуы 95 пайызды құрайды. Ұзартылған күн топтарында оқушылар үй тапсырмасын орындайды, қатар жеке оқушылармен қосымша сабақтар жүргізілді, 5-6 сынып аралығында айсайын оқушылардың оқу техникасы мен көбейту кестесі тексеріледі.
Ата-аналармен жұмыс
Сыныпта ата-аналармен жалпы мектептік ата-аналар жиналысы және сынып ата-аналар жиналысы өткізіліп, онда білім беру қызметі мен оқушыларға білім беру
мәселелері бойынша түсіндірмелер берілді.
Оқу жылының соңына дейін білім сапасын сақтау бірінші кезектегі міндеттердің бірі болып табылады және мектеп әкімшілігі мектепішілік бақылау нысандарын кеңейту және өзгерту бойынша жұмысты жалғастырады, оқытудың одан әрі жоғары сапасы болу үшін әрбір мұғалімнің мектепішілік бақылау жұмыстары жалғасуда. Мұғалімдердің ынтасыз және ынталары төмен оқушылармен, міндетті жеке – топтық сабақтар мен консультациялар жүргізетін жұмысын бақылауға алынып, оқушылардың мониторингісі жүргізілді.
Білім сапасы жоғары мұғалімдердің тізімі:
Тасөткел НОМ оқушыларының жаратылыстану - математика ӘБ пәндерінен білім сапасының мониторингі
Педагогикалық ұжыммен жұмыс жасаудың бір бағыты – мұғалім еңбегінің нәтижесін бағалау процесі. Дамып келе жатқан мектептегі педагогикалық жұмысты бағаламай, оның әрі қарай қозғалысын болжау мүмкін емес.
Педагогикалық іс-әрекеттің диагностикасын жүргізу және оны бағалау басқарудың құрамдас бөлігі болып табылады.
Рейтингтің мақсаты – білім беру үдерісінің сапасы мен мектеп имиджін арттыруға бағытталған педагогтардың кәсіби қызметінің барлық түрлерін белсендіру және ынталандыру.
Пән мұғалімінің диагностикалық картасынан тоқсан немесе жарты жылдың соңында мұғалімнің берген орташа баллы мен екі саны туралы мәліметтер аламыз. Әдістемелік жұмыстың диагностикалық картасынан оқушылардың олимпиадалардағы, түрлі дәрежедегі жарыстардағы жүлделері, пән бойынша сыныптан тыс жұмыстар, оқытушының басылымдары мен сөйлеген сөздері, т.б.
Әрбір оқытушы туралы толық ақпараттың болуы директор орынбасарлары жүргізетін рейтингті есептеуді айтарлықтай жеңілдетеді.
Мұғалім рейтингі оқу жылының соңында есептеледі және қосылады
◊ оқу іс-әрекетінің тиімділігі;
◊ мұғалімнің әдістемелік қызметінің тиімділігі;
◊ әлеуметтік жұмыс
◊ құжаттармен жұмыс
◊ еңбек тәртібі
◊ керемет нұсқаулық
◊ қауіпсіздік шаралары және балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау
Мұғалімнің рейтингін есептеу мұғалімдерді осы технологияның көмегімен анықталған мәселелердің шешімін табуға итермелеуі, оларды әрі қарай өзін-өзі дамытуға бағыттауы керек.
№ |
Мұғалімнің АӘТ лауазымы |
Байқауы |
Деңгейі |
Нәтижелері |
|
Жунусова К К, математика пән мұғалімі |
Озық тәжірибе алмасу байқауы |
аудандық |
1 орын және Облыс Білім Басқармасының шешімі бойынша аудан көлемінде Озық тәжірибесін тарату |
|
Жунусова К К, математика пән мұғалімі |
«Үздік педагог» байқауы |
аудандық |
20 мамыр 2024 ж өтуге жоспарлануда |
Өкінішке орай, Тасөткел НОМ мұғалімдері есеп беру жылындағы кез келген байқауға қатыссада, тек аудан кезеніңде нәтижелерін көрсете білді.
Оқу жылы басында дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары жасалып, бекітілді. Жыл көлемінде оқушылар түрлі деңгейдегі байқауларға қатысып, жүлделі орындар иеленді.
Математика пәні бойынша 2023 – 2024 оқу жылдың олимпиадаларға, кәсіби, шығармашылық конкурстарға қатысуы туралы мәліметтер
Облыстық деңгей
Білім алушылардың 2023 – 2024 оқу жылдың олимпиадалар мен ғылыми жобалар конкурстарындағы , шығармашылық конкурстардағы жетістіктері
Аудандық деңгей
Республикалық деңгей
Білім алушылардың география пәндері бойынша 2023 – 2024 оқу жылдың олимпиадалар мен ғылыми жобалар конкурстарындағы , шығармашылық конкурстардағы жетістіктері
Аудандық деңгей
Сонымен қатар, есеп беру жылында мектеп мұғалімдері өздерінің кәсіби мәртебелерін жоғарылату мақсатында аттестаттаудан бір әрекетті қолданып, екінші кезеңіне дайындалып жатыр. Ал жоспар бойынша ағымдағы уақытта ӘБ бойынша аттестациядан өтетін мұғалімдер жоқ.
V. Мектепте өткізілетін әдістемелік бірлестіктің сыныптан тыс іс-шаралары
Жыл бойы жоспарланған пән апталықтары, ашық сабақтар жүргізілді. Аталған іс – шаралар жоспарланған мерзімдерде өткізілді. Ашық сабақтар мен іс – шаралар жақсы дайындықпен, жақсы деңгейімен өткізілді және барлығысын талдап, болған ұсыныстар қабылданды.
Жаратылыстану – математикалық бірлестігінің пән апталығы
Тақырыбы: «Білім әлеміндегі жаратылыстану – математикалық ғылымдардың кереметтері»
Ашық сабақтар
№ |
тақырыбы |
сынып |
мерзімі |
пән |
мұғалімнің аты –жөні |
1 |
« Гимнастикалық снарядтардағы жаттығулардың түрлі » |
7 |
20.11.23 |
Дене тәрбиесі |
Нигметов А Ж |
2 |
«Рационал сандарға амалдар қолдану» |
6
|
22.11.23 |
Математика |
Жунусова К К |
3 |
« Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу» |
7
|
23.11.23 |
Информатика |
Суйндык М Е
|
4 |
«Климаттың адам өмірі мен оның шаруашылығына тигізетін әсері» |
8 |
23.11.23 |
География |
Сапабеков А Е |
Сыныптан тыс жұмыстар
№ |
тақырыбы |
сынып |
мерзімі |
пән |
мұғалімнің аты –жөні |
1 |
«Математикалық cafe» |
5 - 9
|
20.11.23 |
Математика |
Жунусова К К |
2 |
Ұлттық ойыны «Асық ату» |
5 – 9 |
21.11.23 |
Дене тәрбиесі |
Нигметов А Ж |
3 |
Викторина «Жас табиғаттанушы» |
5 – 6 |
27.11.23 |
Жаратылыстану |
Сапабеков А Е |
4 |
«Көңілді информатиктер» |
5 - 9
|
28.11.23 |
Информатика |
Суйндык М Е
|
Пән бойынша сыныптан тыс жұмыстар өте мазмұнды және шығармашылық болып өтті. Мұғалімдер Жүнісова Қ Қ, Башмаков Ф Г, Сапабеков А Е тапсырмалардың қызықты, әсерлі кезеңдерін көрсетті, мұнда пән шығармашылықпен кіріктірілді. Барлық оқушылар әр түрлі білімдері мен дағдылары бойынша, сыныптан тыс іс –шараларда жарыс түрінде қатысты. Сонымен қатар, оқушылар өз бетінше өмірде пайдалы болатын тапсырмалары бойынша білімдерін қалай қолданудың көрсете білді. Тыс жұмыстарда негізгі тапсырмалар, музыкалық батл, әртүрлі спорттық нейрожаттығулар және тақырып бойынша қызықты деректер болды. Ашық сабақтарда мұғалімдер де өздерінің кәсіби қасиеттерін, шеберліктерін, шығармашылықтарын көрсетті.
Барлық пәндер ӘБ бойынша 5 – 9 сынып аралығында ББЖБ мен ТЖБ жоспарланған мерзімі бойынша өткізілді. Оқушылардан аралық бақылау жұмыстар бойынша пәндер бойынша білім сапасы анықталды.
VI. Есепті жылы пәндерді оқытуда қандай мәселелер мен қиындықтар болды
Мектепте оқушылардың тұрақты қозғалысы, жергілікті емес ұлттың келген контингенті бар, интернатта тұратын және мектептердің жиі ауысатын мектептерінде ерте оқитындарға байланысты мұғалім үнемі сабақ тұжырымдамасымен жұмыс істеуі керек, сабақты қызықты ете алады, әркімге көзқарас таба алады және оқу үшін қолайлы жағдай жасай алады. Бұл үшін мұғалімнің нәтижелі жұмыс істеуі үшін қолайлы жағдайлар қажет – жоғары жылдамдықты интернет, оқу процесінде барлық оқу сайттарына ашық қол жетімділік (оқушылардың білімі мен дағдыларын тексеру негізінен электронды режимде жүретіндігін ескере отырып), пәндер бойынша модификацияланған кабинеттер мен жабдықтар, заманауи интерактивті тақталар. Сонымен қатар, мамандардың жетіспеушілігі басты мәселе болып қала береді. Қысқартылған tup-қа көшуді ескере отырып, EMC заттарының сағаттары қысқартылды және осылайша биологтар, химиктер, информатиктер сияқты мамандардың ставкасына дейін сағаттар қамтамасыз етілмейді.
VII. Келесі оқу жылына міндеттер
Келесі оқу жылына арналған міндеттер
VIII. 2024-2025 оқу жылына арналған ұсыныстар
Жаратылыстану – математикалық бірлестігінің жетекшісі Жунусова К К