Тасөткел негізгі мектебінің
2020-2021 оқу жылының күзгі демалыс кезеңінде балалардың сауықтыру демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру
ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
III. Жалпы ережелер
Осы демалыс кезінде балалардың сауықтыру демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастырудың Тұжырымдамасы (бұдан әрі - Тұжырымдама) білім беру және денсаулық сақтауды жақсарту саласындағы мемлекеттік әлеуметтік саясаттың қағидаларына негізделген. Тұжырымдаманың принциптері:
1) мемлекеттік органдардың, білім беру ұйымдарының, қоғамдық ұйымдардың іс-әрекеттерін үйлестіруді қамтамасыз ететін ведомствоаралық өзара іс-қимыл;
2) ашықтық - балалардың демалысын ұйымдастыруға және бақылауға, балалардың қауіпсіздігі нормалары мен ережелерін сақтауға қоғамның қатысуын қамтамасыз ету;
3) интеграция - білім беру, әлеуметтік-педагогикалық, сауықтыру, психологиялық, дамытушылық, мәдени және бос уақытты өткізудің бірлігін қамтамасыз ету.
Тұжырымдаманың өзектілігі коронавирустық инфекцияның таралуын болдырмау тұрғысында күзгі каникул кезінде балалардың демалысын және балалардың бос уақытын ұйымдастырудың барлық мүмкін нұсқаларын қарастыру қажеттілігімен байланысты. Мақсат - шығармашылық, спорттық, көшбасшылық бағдарламаларын жүзеге асыру үшін балалардың жазғы демалысын ұйымдастырудың жалпы тәсілдерін дамыту. Тапсырмалар:
1) қазіргі заманғы жағдайларда балалардың демалысы, денсаулығын жақсарту және жұмыспен қамту жүйесін сақтауға және тұрақтандыруға бағытталған жағдайлар жасау;
2) демалыс кезінде балаларды жұмыспен қамту, демалу және денсаулықты жақсарту бойынша әдістемелік қолдау;
3) 1-10 сынып оқушыларын каникул кезінде іс-шараларға, оның ішінде қашықтыққа қатысумен жаппай қамтуды қамтамасыз ету;
4) балалардың демалысы мен сауықтыру қызметтерінің қол жетімділігін арттыру; 5) қиын өмірлік жағдайдағы балалардың құқықтарын жүзеге асыру. Тұжырымдама мемлекеттік органдардың, қоғамның, бизнес қауымдастықтардың, ҮЕҰ, БАҚ назарын балалардың демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын тиімді ұйымдастыруға аударады.
I. Күзгі демалыста балалардың сауықтыратын демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар
Күзгі каникул кезінде өткізілетін барлық шаралар қашықтан форматта немесе мектеп оқушылары үшін қол жетімді әлеуметтік желілерді, мессенджерлерді және WhatsApp топтарын пайдалану арқылы өткізілуі керек.
Іс-шаралар сағат 10.00-ден 17.00-ге дейін өткізіледі, іс-шараларға арналған интерактивті баннерлер алдын-ала дайындалып, әлеуметтік желілерде және WhatsApp топтарында орналастырылады.
Интернеттегі іс-шараны қалай ұйымдастыруға болады
Қадам 1. Сайтты таңдаңыз
Өткізілетін орынды таңдау сіздің іс-шараңыздың форматына байланысты. Егер бұл талқылауды немесе қатысушылардың спикерлермен байланысын көздейтін болса, келесі қызметтер қолайлы:
Skype - ең танымал бейне және аудио қоңырау қызметтерінің бірі. Тегін нұсқада топта 50 адам болуы мүмкін. Бір сессияның ұзақтығы төрт сағаттан аспайды.
Масштаб - бейнеконференциялардың провайдері. Трансляцияға 100 қатысушы қосыла алады, ақысыз нұсқада уақыт 40 минутпен шектеледі. Appear.in 12 адамға дейінгі іс-шараларға жарамды, уақыт шектеусіз.
Proficonf-қа кез-келген мобильді құрылғыдан веб-шолғыш арқылы кіруге болады. Тегін тариф тек екі қатысушымен байланысуға мүмкіндік береді, ақылы нұсқа (айына 12 доллардан бастап) тарифке байланысты 100–250 адамды қосуға мүмкіндік береді. Уақыт шектеулері жоқ.
Егер сіздің іс-шараңыз қатысушылармен қарым-қатынасты білдірмесе, сіз Вконтакте, Instagram, YouTube, Facebook сияқты платформаларда әлеуметтік желілерде ақысыз трансляцияны бастауға болады. Содан кейін кез-келген тіркелген қолданушы трансляцияны көре алады.
Қадам 2. Сіздің іс-шараңыз туралы хабарландыру жасаңыз
Ең алдымен, сіз өзіңіздің жарнамаңызды әлеуметтік желілерде және ресми сайтта жариялауыңыз керек. Егер сізде соңғысы болмаса, конструкторларды пайдаланып визиткалық сайт жасауға болады.
Қадам 3. Нұсқаулықпен бірге еске салғыш жіберіңіз
Оны іс-шара басталардан бір-екі күн бұрын жіберген дұрыс. Хатта эфирге сілтеме немесе қосылуға қатысты толық нұсқаулық болуы керек. Қатысушылардан компьютерлерінде динамиктер мен микрофондардың жұмыс істеп тұрғандығын алдын-ала тексеруді сұраңыз.
Қадам 4. Модераторды табыңыз
Бұл спикерді қолдау және қатысушылармен байланысты бақылау үшін қажет. Мысалы, жинап, сұрақтар қойыңыз. Жақсы, егер модератор спикердің жанында болса және онымен қысқа тестілеу жүргізе алса.
Қадам 5. Жабдықтың дайындығын тексеру
Іс-шара басталмас бұрын, микрофондардың, динамиктердің және камераның жұмыс істеп тұрғанына және Интернеттің хабар таратуды бастауға жеткілікті жылдамдығына көз жеткізіңіз. Тұрақтылықты қамтамасыз ету және ақаулардың ықтимал себептерін тез анықтау үшін жүйеңізді тексеріңіз.
6-қадам. Іс-шара барысында қатысушылармен сөйлесіңіз
Мұны әлеуметтік желілердегі және жеке чаттардағы іс-шаралар қауымдастығында жасауға болады. Мазмұнды кеңейту үшін сауалнамалар, интерактивті ойындар мен викториналар өткізуге болады.
Қадам 7. Қатысушылар санын қадағалаңыз
Әлеуметтік желілерді бақылап, қанша адамның тіркелгенін немесе билет сатып алғанын тексеріңіз. Бұл аудиторияны жақсырақ көрсету және өзара әрекеттесудің тиімді әдістерін ұсыну үшін қажет.
11-қадам. Жазба жасаңыз және оны барлық қатысушыларға жіберіңіз
Іс-шарадан кейін қатысушылармен байланыста болыңыз. Бұл аудиторияның бір бөлігін сіздің келесі іс-шараңызға тартуға және кері байланыс алуға көмектеседі. Негізгі хабарламаларды, сұрақтарды жинаңыз, аудио немесе видео орналастырыңыз және пайдалы материалдарды жариялаңыз (мысалы, сарапшылардың презентациялары, кейстер).